torsdag den 16. juli 2015

Mama Elephant - In My Heart

Håber I alle nyder sommeren - det gør jeg ihvertfald :)
Dagens kort er lavet med et af Mama Elephants første stempelsæt 
- men det er stadig lige sødt og lækkert.
Jeg har bygget hele kortet op som et billede, og jeg har valgt at lege med lidt mønstret papirer, for at skabe lidt sjovt. Men her er kortet ihvertfald.


Rammen er sat på 3d tape og lavet i kvistkarton. 
Der er brugt et stribet karton som himmel, og blomstret til græs. 
For at dæmpe himlen lidt, har jeg lagt et lag vellum henover.


Den skønne lille pige er farvet med distress markers, og hendes kjole har fået lidt prikker. 
Knapperne har fået lidt Glossy Accent.


Jeg har embosset titlen med Zing embossinsværte, så det matcher de andre farver der er brugt på kortet. Hjerterne har først fået et lag Wink og Stella, og så et lag Glossy Accent.
Husk at tjekke materialelisten, hvis der er noget du er i tvivl om - og har i tjekket PTW sommerudsalg? Lige nu er mange af Mama Elephants stempler og dies på udsalg :)

Kan I have en skøn sommerdag!

Materialeliste:

Sort og hvis gel-pen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar