fredag den 10. juli 2015

Kort med Mama Elephant

Godmorgen :)

Hvilken dejlig dag det er i dag - måske fordi jeg havde fødselsdsag i går og fik en masse lækre gaver? I dag vil jeg vise Jer to fødselsdagskort som jeg har lavet med Mama Elephant stempler og dies.

Det første er et min søn skal give på søndag. En af vennerne fra børnehaven holder fødselsdag så det var en oplagt mulighed for at lave en copy cat. Jeg har kopiret Sabina fra designteamet. Jeg så et af hendes über lækre kort nede i butikken i sidste weekend. Og det var det jeg gik ud fra. :)


Jeg har brugt et cover-a-card stempel som jeg har varme-embosset.


Den lille superhelt er farvelagt med promarkers og efterfølgene standset ud med en matchende die. Han er klodset op på 3D puder for at skabe lidt dimension i kortet. 
Det er altså super smart at man kan få matchende stempler og dies :)


Skyerne er lavet i hvidt karton, vellum og klar plast. 
Plasten bruger vi også når vi laver shaker cards :)


Sentimenten er fra samme stempelsæt som superhelten.


Bagsiden af kortet - reklame må der til :)

Jeg fik min søn til at signere kortet. <3


I aften skal vi til fødselsdag hos min svoger og hans kæreste og de skal jo også have et kort. Jeg har set et lignede kort fra Sandy (hende der står for den amerikanske udgave af OSH). Hun havde lavet dette kort og jeg synes det var virkelig fantastisk. Jeg har måske boet under en sten for jeg har aldrig set sådan et kort før :)


Kortet er et reveal-the-magic kort - altså afslør magien kort :)



Jeg kan klart anbefale at lave sådan et kort. 
Det er både sjovt men også udfordrende.


Bagsiden er også blevet tagget :)

Det var alt for i dag.
Jeg håber I får en dejlig kreativ weekend.
- Louise - 



2 kommentarer:

  1. Hold op et par ultra fede kort, Louise! Især det sidste med foto-magi trylleriet :o)
    God weekend.

    SvarSlet