lørdag den 25. juli 2015

Watercolor Layout med Gelatos

Hej Alle

I denne uge har vi fokus på gelatos, som I nok har opdaget :-)

Jeg har til i dag lavet et Layout med Gelatos, hvor jeg har lavet rigtig meget Watercolor effekt.


Jeg har først grundet papiret med Gesso. Det gør at gelatos ikke trækker ind i papiret og dermed, kan jeg nemmere "flytte" rundt på farven og blande den. Derfor får det også virkelig effekten af at det ligner vandfarver.

Jeg har brugt farverne til at bygge det op som et lille landskab med gule og grønne toner, som landskab og blålige toner som himmel.


Efter jeg har fået baggrunden som jeg ville brugte jeg Mama Elephant bloomsies stempelsæt til at skabe en masse blomster og blade. Hvis jeg gerne ville have at det skulle være vandfarveagtigt også dette kunne jeg have brugt gelatos til at stemple med, men her ville jeg gerne man skulle kunne se dem mere tydeligt. Derfor brugte jeg Hero Arts Sværterne.


Her kan du se dem ret tydeligt.

Du må have en god weekend.

Anja



Ingen kommentarer:

Send en kommentar