torsdag den 9. juli 2015

Mama Elephant - DieCut Inlay

Idag vil jeg vise en teknik som jeg er blevet helt vild med, nemlig Die Cut Inlay.
Jeg har skåret die'en ud på det sorte karton, og har skåret en die cut ud i en dejlig farve, og så går tricket ud på at samle det hele igen, så du har et enkelt lag på dit kort. Lidt lige som et puslespil.

Kortet jeg har lavet idag er forholdsvis simpel, så benyttede mig af at tre kort, hvor jeg fik brugt tre forskellige script-dies fra Mama Elephant.

 Lige et gruppebillede af de tre kort.

 Alle kort er bygget ens op.


"Smile" er fra Mama Elephant, en af deres skønne script-dies.
Den lille tekst under er fra stempelsættet Mama Elephant - Photo Bomb, som er blevet head-embosset.

Underteksten her er fra stempelsættet Mama Elephant - In my Heart, det er herefter også head-embosset.

Her havde jeg ikke et stempelsæt jeg synes passede til happy, så jeg brugte nogle stickers jeg havde liggende.
Alle "script" har fået et lag glossy accent for lige at give det lidt ekstra.
Kortbasen og det øverste lag er fra Mama Elephant - Basic set.
Kan I have en god dag.
Materialeliste:
Hero Arts - White embossing powder (linket til Zing, White)
Palietter og stjerner

Ingen kommentarer:

Send en kommentar