tirsdag den 21. juli 2015

Kort med gelatos

I denne uge skal der leges med Gelatos, et produkt som jeg bare elsker at bruge, da der er så mange muligheder i dem.

Til dette kort har jeg både brugt mine gelatos til at stemple med, men samtidig også til at farvelægge med.


Først har jeg kørt et par nuancer af gelatos ud på mit bageunderlag, for herefter at miste dem en smule med vand. Da det er gjort har jeg taget et Cover a card stempel og kørt rundt i farven. Med hånden har jeg trykket stemplet mod papiret, og på denne måde fået et meget rustisk look. 
Kanten har jeg lavet ved at køre kanten af mit papir, gennem den rest farve der er på bageunderlaget.

Herefter har jeg stemplet mit motiv med den lækre Ombre sværte fra Hero arts. Motivet er farvelagt med gelatos, på den måde, at jeg igen har kørt farverne ud på mit bageunderlag, og herefter "samlet dem op" med den clear Wink of Stella pensel. På denne måde far motivet både farve, men samtidig også lidt glitter effekt.

Til slut har jeg stemplet en tekst, og kommet det på en kortbase.





God dag derude
*Signe*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar