lørdag den 4. juli 2015

Skitseudfordringen - Our Story

Hej

Denne skønne sommerlørdag er det blevet min tur til at blogge.

Og selvom vi næsten lige har haft 3 års bryllupsdag, er jeg stadig ikke færdig med bryllups billederne 
- og der går nok også noget tid endnu før det sker :-)
Er der nogen af jer, der kender til det?

Nå men det gør mig ikke så meget, for det er så skønt, at scrappe noget, så skønt som ens bryllupsbilleder, og så husker man bare tilbage på dagen igen og igen, når man sidder i det kreative hjørne.

Jeg har brugt ugens skitseudfordring til dette lo.


Jeg har brugt forskellige papirer fra My Minds Eye Fancy That collection, som er i den fysiske butik.


jeg er blevet ret vild med de Thickers pakker med ord istedet for bogstaver, fordi de bare giver så meget til ens projekter.


Hvis man kigger på dette LO, er det egentlig brygget ret klassisk op.
Der er brugt mønsterpapir, et par palietter, en kageserviet og Thickers som Titel og intet andet.
Og billederne får lov til at komme frem. Dette elsker jeg, for det er mine billeder, jeg gerne vil have frem.

Nå det var alt fra mig denne lørdag. Hvad skal du lave i weekenden?

Anja





Ingen kommentarer:

Send en kommentar