fredag den 31. juli 2015

Scrapperier med august-kittet

Godmorgen:)

I dag har jeg fornøjelsen af at vise jer et layout og et kort med august-kittet 
(som er på vej ud til Kitklubben).


Jeg er helt vild med baggrundspapiret men spillet i det gav mig en del udfordringer da layoutet skulle laves. For bruge et andet papir var simpelthen ikke en mulighed!! :)


Close-up af detaljerne. 
Det eneste jeg selv har tilføjet er stempleaftrykkene og journalingen. Resten kommer fra kittet.




Jeg fik også lavet et kort med kittet. 
Der er dette helt fantastiske mønsterpapir med stjernetegnenes placering på himlen og det er jo helt perfekt til et (maskulint) fødselsdagskort.



Lidt close-ups af detaljerne.


Det var alt for denne gang.
Jeg håber I får en skøn kreativ weekend :)
- Louise -





Ingen kommentarer:

Send en kommentar