torsdag den 30. juli 2015

Mama Elephant - Up and away (og et lille tip)

Til dagens kort har jeg brugt stempelsættet fra Mama Elephant som hedder Up and Away.
Kortet er opbygget i mange lag, for jeg synes det giver en fed dybde i kortet.


Jeg har valgt en rød baggrund, for at skabe noget kontrast i kortet, da det ellers er meget lyse farver der er brugt. Jeg har farvelagt ballonerne med Distress Ink Markers, givet dem et lag Wink of Stella, og sluttet af med et lag Glossy Accent.


Skyerne er lavet med Mama Elephant dieen - Landscape Trio. Jeg elsker dette sæt, og vil faktisk kalde det et musthave. De små hjerter i baggrunden er fra stempelsættet Purfect Pair, også fra Mama Elephant.


Så har jeg et lille tip til Jer alle, som jeg håber I kan bruge. Jeg har i hvert fald været super glad, da jeg læste om det på en amerikansk blog. 

Ofte lukker min Glossy Accent til, og jeg skal så hver gang jeg skal bruge den, 
stikke en nål i tutten, for at fjerne en lille størknet klump Glossy Accent. Og desværre med det resultat at tutten bliver større, eller at den helt går i stykker.


Hvad jeg gør er at jeg helt fjerner skruelåget, og i stedet tager jeg en lille plastik-dims, som  prismærker sidder fast i når jeg køber tøj. Jeg klippe den over ca. på midten så kun jeg har et den store ende tilbage. 


Og ved I hvad - den passer perfekt i flaskens tut.. Jeg har nu haft min på denne måde i over en måned, og ikke en eneste gang har jeg oplevet at flasken er stoppet til. Skruelåget skal IKKE på igen :)


Håber I kan bruge dette tip!

Kan I have en god dag.

Materialeliste:

Mama Elephant, Landscape Trio (diessæt)
Lawn Fawn, Stitched rectangel (small and large - diessæt)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar