mandag den 6. juli 2015

Project life med juli-kittet

I denne uge har jeg leget lidt med det nye lækre Project Life juli kit fra kitklubben.

Jeg laver ikke Project Life fast hver uge, men hvis der er uger, hvor der sker noget anderledes og lignende. Siden jeg vil vise jer i dag, er fra en studietur med min klasse. 


Jeg har brugt den medfølgende 3x4 fliplomme på siden. Det er en god måde at få flere billeder på siden på. Eller gemme billeder, som er mindre vigtige ;)


Bag pilen på titelkortet og som matte for mange af mine billeder, har jeg brugt det sølv karton, som fulgte med kittet.



Det medfølgende folie og glimmer har jeg brugt sammen med det medfølgende ark med 3d pile og bannere, som man selv kan pynte.







Det var alt for denne gang ;)

- Mette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar