onsdag den 29. juli 2015

Hello

Hej

Jeg har fundet nogle Project life kort frem, og hold nu op hvor findes der mange forskellige fede designs på de kort. Kortene er fra et Kit, fra PTW's kitklub.




Jeg endte med dette kort, hvor jeg brugte 3 stk pl kort. Det er super svært at vælge kort fra :)




Kortbasen er stanset ud med den største die fra Sew Fancy diesæt fra Mama Elephant.


Hello dien er fra Mama Elephant, og jeg har stanset 2 stk ud, 1 stk i mintgrøn og 1 stk i mørkegrå som er limet bag den grønne for at lave en skygge-effekt.
Den mintgrønne udstansning,  har fået et lag klart Martha Stewart glitter.  Jeg har brugt et ark dobbeltklæbende tape fra 3L som jeg monterede på det grønnekarton inden jeg stansede ud, så hvis du ikke er til flydende lim, er dette produkt er super løsning til at få glitter på die-cuts. 
Tapen findes i den fysiske butik.


Jeg bruger bjælder året rundt, og her titter 2 stk frem ved sløjfen.
Båndet er fra May Arts og er noget af mit favorit bånd. Det har lidt stivhed, så sløjferne bliver rigtig pæne, da det får noget facon. 


Den mørke krans er Wreath die fra impression Obsession, en super lækker die som jeg ofte bruger. 
Jeg har sværtet med Versamark ink og derefter penslet perfect pearls pulver på. Perfect pearls giver et super flot perlemors skær.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar