tirsdag den 28. juli 2015

Artsy layout

Ind imellem får man bare et virkelig lækkert papir stukket i hånden, og så indbyder det med det samme til at man laver et bestemt projekt. Sådan have jeg det, da jeg fik dette lækre papir med guldstriberne fra MME "Fancy that" i hænderne. Det skreg efter at blive lavet til et LO.

Papiret i sig selv, er bare overlækkert, så derfor ville jeg lade det fylde det meste på LO'et, og ikke krydre med ret meget andet papir. Derfor gave jeg en gang gesso bag billedet, for ligesom at lave en matte. Ligesom jeg blandende lidt modelling paste med lidt farve fra en gelato, og kom på gennem en stencil. Blot for lidt ekstra effekt. Desuden tog jeg et andet lille stykke fra samme serie, som jeg lod stikke lidt frem.

Herudover har jeg blot brugt forskellige pynt. Der er lavet forskellige splats, der er brugt en masse palietter, lidt guldtråd og lidt wood veener
Så egentlig ganske simpelt, men alligevel smæk fyldt med lækkerhed.


Og lige et par detaljer...






Kender I også fornemmelsen af at få et stykke papir i hånden, som bare skriger på at blive brugt?

God dag derude
*Signe*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar