tirsdag den 3. maj 2016

Et rigtig herrekort

Man høre ofte at mange har svært ved at lave herrekort, og det kommer også over mig ind imellem. Men ind imellem kommer jeg også ind i en stime, hvor der så bliver lavet rigtig mange herrekort.

I dag vil jeg vise et af de herre kort jeg har lavet.


Kortet er egentlig ganske simpelt bygget op. Først har jeg brugt den lækre TH mask med hjulsporet. Jeg har brugt går distress stains gennem masken, for at give det lidt rå udtryk med hjulsporet. I kanten har jeg ligeledes brugt Distress staind, for at "sværte" kanterne lidt groft.

Udover baggrunden har jeg pyntet med den lækre wire die, det giver sådan et fedt råt udtryk. Jeg har brugt min postage stamp stak die til at lave den fine ramme, og ud over dette lidt net og metaldimser fra gemmerne i værkstedet, samt lidt korkstjerner. Elsker simpelthen korkstjernerne når jeg lavet maskuline ting. Desuden har jeg brugt den fine PTW die, som er skåret i det lækre karton med groft glitter.





Hvordan har du det med at lave maskuline kort?

*Signe*



Ingen kommentarer:

Send en kommentar