onsdag den 18. maj 2016

mix media

Som i sikkert har set har vi i denne uge forkus på mix media. Jeg er i gang med at lave et album fra min søns konfirmation. Hele albummet er lavet i PL lommer, men ind i mellem de sider sætter jeg forskellige ting i et andet format, for at skabe lidt liv i albummet.
Her er forsiden til gæstebogen. Den har jeg lavet med corlor burst og distress spray. 

Som i sikkert kan tænke har jeg fået taget en masser skønne billeder på den store dag, og nogle af dem har jeg så valgt at scrappe i forskellige LO størrelser. Det her er i str 8*11,5 og jeg har brugt de samme materialer som på gæstebogen så der kommer en helhed i albummet-
Tandhjulene er fra Tim Holtz og super fantastiske. Jeg har farvelagt dem med faber castell i sorte og grå farver.
Mange scraphilsner
Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar