fredag den 13. maj 2016

Humor på Walk of Fame

Godmorgen alle sammen.

Her er en lille historie fra vores tur til USA, nærmere betegnet vores tur til LA.
Vi tuller rundt på Walk of Fame og tager cirka 1000 billeder i minuttet af samtlige stjerne vi finder.
Mens Signe og jeg er ved at tage billeder af Olivia Newton-John, så kan jeg mærke at der er en der tager fat i Kermit som jeg står med under armen. Umiddelbart tror jeg det er en af de andre tøser som skal bruge ham til en photo-session men da jeg kigger op står der en person i Spiderman kostume - lige foran mig - jeg fik det vildeste chok og udbryder (HØJT): så for satan!! Spiderman tager det meget cool og svarer tilbage Scheiße (som er det tyske ord for l*rt).
Signe og jeg knækker helt sammen af grin og vi er så heldige at Annette havde set Spiderman gå hen imod mig mens han kvækkede, så hun var selvfølgelig klar med kameraet og fik taget disse fantastiske stemningsbilleder :) 





Det var alt for i dag.
Rigtig god weekend.
- Louise -





Ingen kommentarer:

Send en kommentar