søndag den 1. maj 2016

Konfirmationskort med Finnabair Art Alchemy Acrylic Paint


I dette indlæg har jeg brugt masser af de nye super skønne og mega fede
 Finnabair Art Alchemy Acrylic Paint
Det fede ved disse farver er at de på hvid har en farve, og på sort en anden farve...
Whats not to like...?



Jeg har i de sidste 3 weekender været til drenge konfirmationer, 
så alle de kort i skal se nu er til drengene.
Der er også et par bestillingskort imellem.





Her er en lille HOW TO DO


Finder først de ting jeg gerne vil ha' på min baggrund.


Maler så det hele over med gesso, i dette tilfælde hvid.
På en del af de andre kort, har det været sort.


Så maler jeg over med de farver jeg har udvalgt mig.
Maler fra yderkanten og ind, ca. 2/3 med den første farve,
og så fra midten og ud, ca. 2/3 - så er den 1/3 i midten med begge farver.
Her har jeg så valgt også at male lidt med en 3. farve.

Har brugt: violet/green - green/gold - pink/blue


Har så taget en blå og en grå mist, for at lave lidt ekstra effekter på kortet, 
efter det var næsten tørt.



Da det hele var tørt, kom der bogstaver m.m. på.





På dette kort har jeg haft en sort baggrund.
Brugt følgende farver: blue/gold - yellow/blue - aqua/rose



Skaterdrengen har jeg fundet på nettet,
printet ud og så klippet ham ud i sort karton.







På de fleste af kortene, som er til penge.
Har jeg brugt denne super fede - og en af mine p.t. favorit dies - Pull Strip


Jeg har stemplet med nogle af de nye Seth Apter dies.
Da jeg havde renset mine stempler med en vådserviet, sad der jo lidt ekstra farve.
Det brugte jeg så bagefter til at gøre baggrunden lidt "beskidt",
for nogen gange er hvid bare for meget hvid.



Håber i nåede hele vejen igennem,
og selv har fået lyst til at lege med de skønne "tryllefarver".

Ha' en fantastisk skøn og solrig 1. maj.
Annette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar