tirsdag den 17. maj 2016

Maskulint kort

I denne uge har vi fokus på Mixed Media her på bloggen, og i den anledning har jeg valgt, at vise et maskulint kort jeg har lavet.



Baggrunden har jeg lavet ved at komme alutape på et stykke karton, og herefter embosse det med en lækker TH stencil gennem min bigshot. For at få mønsteret i alutapen til at stå lidt bedre frem, har det fået et lag sort maling der har fået lov at ligge lidt, og herefter har jeg tørret det af igen med en klud. Så får det, det lidt rustikke look. 

Herefter har jeg brugt et papir der har fået et lag texture paste, og derefter er sprayet med Distress Spray Stain. Rammen er skåret ud på bigshot, og bagefter sprayet med Distress Spray Stain. Får at gøre den lidt ekstra rå, har det fået lækker embossing enamel lidt tilfældigt rundt i kanten. Til slut har jeg pyntet med lidt hegstråd, clips, tommestok og korkpynt, og ikke mindst den lækre tekstdie fra PTW.





God dag
*Signe*



Ingen kommentarer:

Send en kommentar