søndag den 22. maj 2016

Mixed Media Annette


Så er det sidste dag for vores super fede TEMA UGE:
MIXED MEDIA... 
elsker det - man kan blande ALT man har lyst til, 
og svine lige så meget man kan og vil.
De spørg også indimellem på mit job, hvorfor jeg har blå (eller andre farver) fingre.




Jeg har til dette projekt brugt en masse af min pt favorit produkter.

Måske i har lagt mærke til det i mine sidste blogindlæg - men kan bare ikke la' være med at bruge dem.



Først har jeg taget et stykke karton 400 g - og smurt det ind i hvid gesso.



Har så brugt nogle ting fra min "mekaniker" kasse - og nogle udstandsninger.
Har så malet det hele over med hvid gesso.

Har så brugt nogle forskellige masker/stencils som jeg har smurt gesso igennem.


Min plan var at have en blå side og en grøn side, 
som blev mixed sammen på midten.

Her har jeg smurt Finnabair tryllemaling på.
Blå til venstre og grøn til højre.



Så har jeg brugt forskellige Color Burst farver.
Igen blå til venstre og grøn til højre - og mixed dem på midten.







Kanten af papiret og billedet, har fået med sort Distress Paint på kanterne.
Billedet er sat på med 3d puder.


Alle mine skønne materialer.



Ha en fantastisk og kreativ søndag, 
Annette



Ingen kommentarer:

Send en kommentar