tirsdag den 31. maj 2016

Jeg elsker at finde mine "gamle" kits frem

Jeg synes simpelthen det er fantastisk at være med i kit klubben, for hver måned dukker der nye lækre ting op i min postkasse. Og selvom man tænker man "bare" får en 4-5 papirer, så er der simpelthen materialer til så mange lækre projekter. Måske laver jeg 2, 3, 4 projekter når jeg lige får kittet, og så gemmes resterne måske væk. Men så kan de findes frem igen, og så er der stadig til nogle lækre projekter.

Her har jeg lavet et kort med Marts kittet. Lækre sarte farver, kombineret med en smule af mit et pynt. 


Jeg elsker de sarte farver, som er pyntet fint med glass glitter og blomster. Men for at det ikke skal blive alt for pusse nusset, har det fået revet kanter, samt en mursten diecut.


Jeg elsker at bruge en smule bling, for det får lige peppet kortet en lille smule ekstra op. Ligesom glitter teksten lige giver prikken over i'et.


God aften

*Signe*



Ingen kommentarer:

Send en kommentar