lørdag den 14. maj 2016

RAMME MED ANTIQUING CREAM



Jeg har fundet denne ramme på et loppemarked, malet den den helt sort med  ANTIQUING CREAM CARBON BLACK, tørret den med VARMEPISTOL, malet den helt over med ANTIQUING CREAM PATINA GREEN og igen tørret den med varmepistol. Efter de 2 lag Antiquing cream
har jeg, med en vådserviet forsigtigt tørret noget af Antiquing creamen af igen, nogen steder
ikke så meget og andre steder har jeg tørret så meget af at jeg er kommet helt ned til den
oprindelig del af rammen. Da jeg var tilfreds med resultatet gav jeg den et lag  ULTRA MATT VARNISH som er en lak.
Teksten i rammen har jeg klippet ud af SEA BREEZE COLLETION fra Kaiser Craft.
























Sådan så rammen ud inden jeg gik i gang med forvandlingen.




                                                         Rigtig god pinse til jer alle.

                                                               Mange scrap hilsner
                                                                           Lisa.

1 kommentar:

  1. Fantastisk forvandling af en "almindelig" ramme. Super flot

    SvarSlet