fredag den 27. maj 2016

Lækre gelatos og layout

Jeg elsker Gelatos, for de kan virkelig bruges til mange forskellige ting. De kan bruges når der skal farvelægges, når man skal have farvet forskellige medier, laves kort mm. Og ikke mindst når man skal lave Layouts. Jeg elsker simpelthen, når man kan lave et utal af forskellige baggrunde.

Her er et bud på et Layout hvor baggrunden er skabt med Gelatos. (og jeg undskylder på forhånd, men sætternissen har været på spil her i sommervejret. Så jeg håber i kan lægge hovedet lidt på skrå, og stadig få en god oplevelse)


Layoutet er lavet på kvistkarton, der er grundet med Gesso. Gessoen bruger jeg simpelthen for at lave en base, hvor jeg kan arbejde med mine Gelatos oven på. Herefter har jeg taget nogle forskellige nuancer af Gelatos, og blot med løs hånd, tegnet lidt frem og tilbage. For at få farverne til at flyde lidt mere sammen, har jeg med en vandpensel, kørt let hen over, sådan at farverne er blevet opløst og dermed flydt lidt sammen.

For at skabe lidt effekt, har jeg lagt en stancil over, og herefter tørret lidt med en vådserviet. På den måde har jeg kunne trække lidt af min farve af igen, og få dannet lidt mønster i min baggrund. Desuden har jeg splattet lidt med en Distress Stain.

Ud over baggrunden, har jeg brugt 4 kort fra Becky Higgins Core kit Kraft Edition. De er super som baggrundspapir for mit billede. For Pl kort kan bruges til meget mere end Project Life. 

Herudover har jeg brugt lidt kork til pynt, lidt metal samt lidt stjerner med glitter.

''





Elsker du også Gelatos og PL kort?

God aften
*Signe*



Ingen kommentarer:

Send en kommentar