lørdag den 7. maj 2016

Sommer Zen :)


Godmorgen

Jeg var så heldig, at være med på CHA og der blev jeg bare såå forelsket... ( i den her Kaiser Craft Voksen malebog.)
Kaiser Craft har de FEDESTE malebøger... - og Anja har så stort et udvalg af dem. Se dem alle sammen her.  Der er så mange forskellige stilarter, så der er garanteret også en til dig ;)

Jeg har tilbragt eftermiddagen på terrassen :)
Det er så super hamrendene lækkert,
 at sidde ude i den dejlige sol og være kreativ med sin malebog.

Selvom der blæser en frisk brise kan jeg sidde ude og være krea...
-og det kan tages med hen lige hvor man vil, stranden, parken, ferie
What`s not to like :) At sidde med en voksen malebog er så meget en god kreativ aktivitet til sommeren.

Og det er ren zen for mig...  :)



Det er svært at slippe, men det er tid til at gå ind og tilberede lidt aftensmad ;)

Har du en malebog og er du også blevet bidt af den gode Zen oplevelse det er at sidde og farvelægge.

Mange Sommerhilsner

Jeanett

P.s. Vidste du, at det er International Scrapdag i dag? Butikken har åbent fra 12 - 16, mere hvis du har lyst til at hente en malebog med det samme (eller noget andet), så du kan komme tilbage og sidde og være kreativ i solen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar