lørdag den 28. maj 2016

LEG MED DISTRESS SPRAY STAIN



Idag vil jeg vise jer et maskulint kort hvor jeg har "leget" med DISTRESS SPRAY STAIN
i farverne Iced spunce, Vintage photo, Stormy sky, og Peeled paint.

Jeg startede mit projekt med at smøre et godt lag TEXTURE SAND PASTE FRA DECOART
ud over at stykke kraftig karton, med en spartel, og så fandt jeg noget net ( fra en pose
valnødder) og noget gaze som jeg lagde oven i den våde sand paste og forsigtigt trykkede
jeg det ned i pasten, og mens pasten stadig var våd dryssede jeg lidt MICRO BEADS SILVER
ud over.
Da pasten var tør sprayede jeg med de forskellig farver distress spray stain, jeg startede med de
lyse farver og sluttede med de mørkeste.

Så blev det tid til at pynte "kunstværket" og til det har jeg brugt forskellig TRÆPYNTTIM HOLTZ GEARHEAD DIE FRA SIZZIXSTICK FRAMES DIE FRA POPPY STAMPS og Distress embossing powder.








































                                                           Mange scrap hilsner
                                                                       Lisa.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar