mandag den 9. maj 2016

Kombination af 2 kits - Greetings from PTW Denmark

Jeg vil i dag vise et layout, hvor jeg har kombineret de 2 april kit fra kitklubben.


Jeg vælger nogengange at kombinere de 2 kits, hvis jeg synes de passer sammen - hvilket de gjorde super godt i april! ;) Det gør jeg, så jeg har endnu flere muligheder med forskelligt pynt og lign. Her har jeg brugt Project Life kort, træpynt, og vellum stickers fra Project Life kittet.


Bogstaverne af guld stammer fra det almindelige kit, mens PTW er fra et sæt Thickers.


Jeg har lavet splats med Heidi Swapp Color Shine i Gold, som passer til de guldeffekter, som er på papierne fra det almindelige kit. 


Alle kanter er sværtet med Distress Ink i Pumice Stone.


Det var alt for denne gang ;)

- Mette







Ingen kommentarer:

Send en kommentar