mandag den 23. maj 2016

Hængte ud med stjernerne på Walk of Fame ;)

Da vi var til CHA messen tilbage i januar, var vi også på rundtur i Hollywood. Når man er det, så er Walk of Fame en af de helt store turistattraktioner, så det skulle vi selvfølgelig også se. og det blev dokumenteret i stor stil - man er vel scrapper ;)

Layoutet er primært lavet med maj kittet fra kitklubben samt med nogle af de ting, som vi fik udleveret, da der blev fejret international scrapdag i butikken i starten af maj.


Titlen stammer fra 2 forskellige sæt med bogstaver. De sorte bogstaver er fra et sæt med 8 ark fra Simple Stories. De guldfarvede bogstaver er et sæt Thickers. 


Pilene og hjertet er fra sammen sæt Thickers som titlen. 


Alle kanterne er sværtet med Distress Ink i Vintage Photo. 


Det lækre hvide baggrundspapir fra Kaiser Craft har embossede cirkler, som afviser vandfarver og lign. Derfor har jeg på baggrunden lavet vandfarveeffekt ved at blande gelatos og vand på et stykke plastisk, som jeg efterfølgende har smurt ud på baggrunden. Jeg har brugt gelatos i blågrønne nuancer samt i guld. Desuden har jeg lavet splats med 2 forskellige Heidi Swapp Mists i Gold og Teal. 
Gennem en stencil fra Tim Holtz har jeg brugt hvid Texture Paste fra Ranger.


Det var alt for denne gang :)

- Mette








Ingen kommentarer:

Send en kommentar