tirsdag den 24. maj 2016

Play time

Godmorgen alle sammen.

Jeg har været i gang med at lege - i flere betydninger :) 
Jeg har været ude og hoppe på ungernes trampolin - med telefonen i hånden så jeg kunne få nogle sjove og anerledes selfier. Og vi ved jo alle at selfier ikke skal gå i glemmebogen, så her får I  endnu(!!) et layout med mig på.
Layoutet er anden del af min 'play time'.
 - masser af splats, stencils og stempler... og blomster... og lækre farvede fingre :)


Blomsten er farvet med Heidi Swapps color shine i Mint og Teal.



Her under ses det endelige resultat :)


Gessoen er blandet op med den mintfarvet color shine.
Den er meget grønt hvis man bruger den "rå" men når den bliver blandet op, med f.eks. gesso, så bliver den lækker mintfarvet. 


Detaljer, detaljer og flere detaljer :)


Tim Holtz's splatter brush er intet mindre end FANTASTISK. 
Bitte små splats over det hele.


Det var alt for i dag.
- Louise -









2 kommentarer: