torsdag den 12. maj 2016

Mama Elephant Clear stamps - Pandamonium (+kursus)

I dag har jeg fat i et lidt ældre stempelsæt fra Mama Elephant "Pandamonium" - men det er stadig SUPER cute! Anja har lidt tilbage i butikken, så hvis du vil se mere, kan du trykke på henvisningen under materialelisten.


Jeg har brugt samme teknik til baggrund, som i sidste uge. Som jeg skrev, så er det en af mine yndlingsteknikker lige nu. Jeg har brugt farverne Lucky Clover (NY FAVORIT), Evergreen Bough og Cracked Pistachio - en mega lækker kombination.


Jeg har brugt "Prettied Up" til rammen, hullet OG den lille gave, som pandaerne springer op af. Er den ikke bare herlig!!


Der er lidt tråd bag pandaerne, og for at binde det sammen, har jeg også pyntet med lidt sølvstjerner.


"Thanks" er blevet sat på et banner, og har fået Wink of Stella og Glossy Accent.


Til sidst har jeg pyntet med lidt sorte prikker, og lidt kinderødt til pandaerne.

Onsdag d. 18. marts tager jeg til det skønne fyn, for at afholde kursus i nogle af mine kortteknikker - og du er hjertelig velkommen. Kursusbeskrivelsen får du her:


"Har du set de søde kort med Mama Elephant motiver? Du følger os måske på bloggen og har set de lækre kort Sabina fra designteamet laver. De er søde, fine lækre og fulde af små detaljer. Hvis du synes om det, så er det dette kursus, du skal melde dig til. 


Sabina vil på dette kursus guide dig igennem, hvordan hun bygger kort op og give dig et væld af gode tips og tricks til hvordan du skaber god balance og harmoni i dine kort samtidig med at de nærmest fortæller en helt lille historie i sig selv. 

Du kommer på kurset til at lave 2 kort, hvoraf det ene er et shakerkort, så du også får en masse tips og tricks med hjem til denne type kort. 

Vi mødes i butikken på Odensevej 165, Skallebølle, Vissenbjerg. 

Dette arrangement er d. 18. maj fra 17.00 til 19.30. 

Kurset gennemføres ved min. 4 tilmeldte. Tilmelding er bindende 72 timer før kurset afholdes."


Du kan bestille plads på Picturing the World hjemmeside (Følg link i materialelisten).

Kan i have en rigtig god dag!
Mvh Sabina



Ingen kommentarer:

Send en kommentar