fredag den 23. august 2013

Bordkort

Jeg har været igang med at lave bordkort til et bryllup, og med 78 styk skulle det ikke være al for kompliceret.


Det skulle passe til en bestemt grøn farve på servietterne, så skulle virkelig på jagt. Jeg fandt det skønne papir fra Jillibean Soup. Den gule grundfarve passede helt perfekt til den grønne serviet, og sammen med tre prikker liquid pearl i samme farve som servietterne passede det bare så fint.



Et lille udsnit af bordkortene. Navne og rammen omkring er lavet på computeren, og printet ud på karton.


Alle bordkortene er pyntet med forskellige udskæringer. Her har jeg til budeparret fundet nogle ringe jeg har skåret ud på min cameo.



Til nogle af bordkortene har jeg også brugt de sommerfugle som er på papiret. Dem har jeg blot klippet ud, og falset vingerne en smule for at give dybde. 



Jeg har også fundet et dobbelthjerte som er skåret på cameoen, og på denne måde har jeg brugt dies og punches til at pynte alle bordkortene.

En nem måde at lave nogle enkle bordkort.


3 kommentarer:

  1. Du gør altid rigtig meget ud af at gøre noget ens forskelligt. Det kan man lære meget af. Meget flot!

    SvarSlet
  2. Rigtig fine bordkort, du har lavet her, og med så mange skal det bare holdes lidt enkelt, men de er stadig utrolig elegante og flot lavet.

    SvarSlet