torsdag den 29. august 2013

De små øjeblikke

Et enkelt layout med et billede af et af de små øjeblikke i livet.


Baggrundspapiret er fra ILS, og oven på det har jeg smurt lidt gesso (brug evt. hvid akryl maling) og sprayet med vand og mist fra Studio Calico.


Som pynt har jeg blandt andet limet små træ-figurer på fra Studio Calico.


Titlen er forskellige alfabeter, som jeg har farvet med mist, så de passer til farverne i papiret.


Til et andet projekt havde jeg tidligere skåret det ene hjørne af baggrundspapiret, og siden da har papiret bare ligget. Men nu satte jeg en hvid firkant og en papirdoily fast med lidt masking tape, og så havde jeg et helt stykke papir igen.

8 kommentarer:

  1. Rigtig flot LO i rigtig søde farver

    SvarSlet
  2. Rigtig flot LO. Super god ide til hjørnet :)

    SvarSlet
  3. Hvor er det bare et dejligt og enkelt LO.

    SvarSlet
  4. Sikke et lækkert layout! Synes det ser super fint ud med doilyen i hjørnet!

    SvarSlet
  5. Smart at bruge resten af papiret på denne måde. Det giver en rigtig god effekt. Et meget anderledes og fint LO. Igen med ideer men kunne lifte:o)

    SvarSlet
  6. God ide. Enkelt og flot med de 2 piger i fokus.

    SvarSlet
  7. Flot og lækkert LO - på en måde enkelt men stadig med masser af detaljer ;)

    SvarSlet
  8. Lækkert LO, med fede detaljer

    SvarSlet