onsdag den 14. august 2013

Kort

Hej
Jeg har næsten altid fingrene i mine skønne Lost & found blokke, farverne er så smukt afstemt og så nemt at kombinerer. Her er det Portobello papir som jeg har brugt til dette kort, Du kan se resten af blokkene HER. Det øverste tag er et stykke Color magic papir, det er papir som har en coated overflade.  Man sprayer eller sværter på papiret og et mønster dukker op, da coaten afviser farven. 



Kransen er en Memorybox die, Grapewine Wreath og når jeg standser en så detaljeret die ud bruger jeg et stykke Wax-paper, så sidder papiret ikke fast i dien efterfølgende, men popper lige så fint ud. Jeg har limet en masse små perler på, jeg bruger Glossy Accents til at lime perlerne på. Tekst stemplet er fra Hero Arts, It's your day






7 kommentarer:

  1. Hvor er det et fint kort og det er så dejligt med link der henviser til de materialer du har brugt. Det er bare ikke så godt for pengepungen.

    SvarSlet
  2. Rigtig fint kort, og det der Color Magic papir lyder ret fedt, men som Karina siger, er det ikke så godt for tegnebogen ha ha ha

    SvarSlet
  3. Porto Bello er bare lækkert lækkert...rigtig fint kort.

    SvarSlet
  4. Helt enig! Super lækre afdæmpede farver, som gør kortet rigtig lækkert.

    SvarSlet
  5. Rigtig lækkert kort i nogle fantastisk dejlige nuancer ;O)

    SvarSlet
  6. Ih, du er altså god når "you've got the blues";-)Rigtig lækkert kort.

    SvarSlet