torsdag den 22. august 2013

Layout med ILS papir

Jeg har lavet et layout med et af de lækre papirer fra ILS.


Jeg startede med at komme gesso på (akrylmaling kan også bruges) med en spatel forskellige steder på baggrundspapiret. Da gessoen var tør, sprayede jeg lidt vand med en minimister ovenpå på gessoen og straks derefter sprayede jeg med en lækker gul mist fra Studio Calico. Jeg tippede herefter papiret lidt op og ned for at lave løbere. Fordelen ved at sprøjte lidt vand på først er, at misten fordeler sig hurtigere og får "vandfarve" effekt, denne effekt forstærkes ved at påføre vand og mist ovenpå gessoen.


Da vand og mist var tørt stemplede jeg med Script baggrundsstempel og sort akrylmaling.


Som pynt kom jeg masking tape på, lidt træpynt og trak til sidst nogle lange striber sort akrylmaling ved hjælp af min spatel.


Det var dejligt at tage sig tid til at være lidt kreativ igen, håber også du er kommet igang efter en forhåbentlig dejlig sommerferie.

1 kommentar: