onsdag den 21. august 2013

Kort

Hej
Jeg har lavet et kort med mange lag. Det grønne og blå papir er et sæt fra Authentique, super lækkert papir med med farve splats rundt omkring.



 Papirstykket med kronen er et halvt tag fra Heidi Swapp's Color magic serie. Det er hvidt papir med hvidt mønster påtrykt og når man mister eller sværter kommer mønsteret frem. Jeg har sværtet papiret og mistet med Color shine guld som findes i den fysiske butik. Noderne er en skøn die fra Memory Box: Virtuoso music og mellem lagene titter et lille stykke Glimmertape op. Den lille dame og bogstavet er  træfigur fra Studio Calico, wood veneer. Damen har jeg malet hvid med Distress stain picket fence, og bogstavet er farvet med Color shine guld. Mine syninger lavet jeg på min gamle symaskine og jeg synes det giver nogle gode detaljer



  På taget har jeg stemplet med Cover a card stempel "French Text
Det er mit favorit Cover a card stempel :o)


Gitte

3 kommentarer:

  1. Superflot kort her Gitte, masser af flotte farver og detaljer overalt.

    SvarSlet
  2. Det kan man da kalde lag på lag - men det ser nu meget godt ud :)

    SvarSlet
  3. Wauv, nogle skønne farver - det kan man da kun blive i godt humør af ;)
    Rigtig lækkert kort, som jeg er helt vild med!!

    SvarSlet