fredag den 16. august 2013

En vinder er fundet og Sneak Peaks fra CHA

Hej 

Sikke en uge, der er gået...

Vi åbnede den fysiske butik med Åbningsreception i Lørdags og sikke en overvældende og dejlig oplevelse - Skønne folk fra mange steder i landet havde valgt at tage turen til os.
Det var en fantastisk dag.

Tirsdag havde vi den første tirsdagsklub i de nye lokaler - endnu en skøn dag med fyldt bord med skøn Scrap - både af den verbale og den vi laver med fingrene :-)

Nå men sidste fredag lovede jeg at jeg ville finde en vinder i dag til konkurrencen, vi satte i gang inde vi tog til CHA, og det har jeg selvfølgelig gjort.

Først gevinsten


Gevinsten indeholder:
Et net/ pose fra Ranger og Tim Holtz
Noget af Tim Holtz nye stof
En pakke med lækkerier fra Authentique
Tørklæde fra Cosmo Cricket
Mask fra The Crafters Workshop
og ikke mindst:
En autograf fra Tim Holtz

Og den heldige vinder er udtrukket via Random.org


Og kommentar nummer 15 er fra:

Charlotte Valdorf

Tillykke Charlotte - vil du ikke sende mig en mail (info@picturingtheworld.dk) med din adresse, så sender jeg gevinsten afsted til dig.

Udover det er der mange, der har spurgt til om jeg ikke vil løfte sløret lidt for hvilke lækre sager, der er på vej hjem til butikken, og det vil jeg da i hvert fald. Jeg er begyndt at lægge billeder op på Pinterest, så her kan I følge med i hvilke varer, der bl.a. kommer hjem til butikken og få masser af anden inspiration også.

Se vores forskellige boards på Pinterest her.

I får også lige en enkelt eller 2 sneak peaks her, men så må I ellers over på Pinterest...




Hvad skal I lave denne weekend?

Vi skal både slappe lidt af, men også have lavet lidt forskelligt - hvem ved måske får jeg pinnet noget mere inspiration og sneak peaks til jer?

God weekend

Anja




1 kommentar:

  1. Hjertelig tillykke med gevinsten til Charlotte, håber hun vil nyde præmien, ellers bare send den til mig ha ha ha.
    Jeg er ikke så meget til PL, men de der stencils ser da nu godt nok ret fede ud, dem skal man da vist há kikket nærmere på he he he.
    Tusind tak for kikket her, det er altid rart at se, hvad der kommer.

    SvarSlet