lørdag den 17. august 2013

CAS julekort

Jeg har været i julehumør og har været igang med at lave årets julekort. Man kan jo aldrig gå for tidligt igang. Kortene er i CAS stil og meget simple. Jeg har brugt karton og en rest mønsterpapir, samt skønne dies fra Memory Box.

Til det første kort har jeg brugt Lindeman snowflake die og pyntet med et par halvperler.
Til det næste kort har jeg brugt "negativen" fra de udstanset snefnug og lagt et stykke mønsterpapir bagved. Samt et par halvperler til pynt.
Til det sidste kort, har jeg leget med die sættet Holly Holiday Frame Set samt Lindeman Snowflake die. Rammen er sat på med 3D puder for at gi effekt.
Snefnuget består af 5 enkelte snefnug som er sat sammen med en brads
Forsat god weekend

Lisette

10 kommentarer:

  1. De er rigtig flotte og elsker CAS kort :-)

    SvarSlet
  2. De er bare fantastisk flotte - specielt med den måde, du har sat snefnuggene sammen.

    SvarSlet
  3. Smukke kort her alle tre, især det sidste kan jeg rigtig godt lide.

    SvarSlet
  4. hold da op manner, super smukke, den dies er da fed...sikkent et julehumør.."det må være vejret" hav en dejlig week end.

    SvarSlet
  5. Hvor er de kort bare fine og de snefnug er bare super :0)

    SvarSlet
  6. Virkelig lækre kort :) .. dejligt med CAS

    SvarSlet