tirsdag den 20. august 2013

CAS kort med stempler og Distress Ink

Jeg har været igang med at lege med sværte og stempler...


Det er meget få ting jeg har brugt: karton, distress ink, archival ink, stempler samt en vandpensel.
Med disse få remedier har jeg lavet 3 "forskellige" kort.



På det første kort har jeg brugt sommerfuglen og stemplet med Distress Ink. Herefter har jeg stemplet med tekststemplet på et andet karton, klippet bannet ud og til sidst sat det på kortet.



Her har jeg stemplet med samme Distress Ink. Men straks efter at jeg har stemplet på kartonnet har jeg malet hen over med min vandpensel, og på denne måde ladet farverne flyde lidt mere ud. Ligesom på det forrige kort er der stemplet med tekststempel, og klippet et banner.



Sidste kort har jeg igen stemplet med Distress Ink og malet hen over med vandpenslen. Efter at jeg har fået hele sommerfuglen "malet", har jeg taget min blå Distress Ink og malet hist og her på vingerne af sommerfuglen. På denne måde kommer der et farvespil i sommerfuglen. Og ligeledes har jeg ved dette kort stemplet og klippet et tekstbanner.


3 hurtige, men stadige elegante, CAS kort, der ikke kræver et helt arsenal af materialer....


God tirsdag...







4 kommentarer:

  1. Fedt så forskellig udtryk de får ved så lidt ændring :)

    SvarSlet
  2. Rigtig fine kort med meget små midler og hurtige at lave, hvilket er skønt en gang imellem også.

    SvarSlet
  3. Rigtig flotte kort med den smarte teknik.

    SvarSlet
  4. Det var da en smart teknik - og simpel. Flotte CAS kort. Tak for tipset.

    SvarSlet