søndag den 25. august 2013

Nyt yndlingsformat

Hej Alle

Jeg var afsted til Scrap i Billund i går, og havde en super hyggelig dag som alm. scrapper.
Jeg fik lavet 5 LO's med vores bryllupsbilleder, og her vil jeg vise jer et af dem. 

Jeg har altid været glad for at kunne skabe ekstra oplevelser i mine albums ved at bruge forskellige formater af lommer og fotolommer mellem mine 12x12 LO's, men nu har jeg fået et nyt yndlingsformat:



Jeg synes de er perfekte til lige det ekstra billede, som jeg godt vil lave til et LO, men ikke gider bruge den samme energi som et 12x12 LO.

Her er et jeg lavede i går. Det passer sammen med en 12x12 side, jeg lavede også.


Det er enkelt bygget op i neutrale farver, som generelt er farverne i albummet.
Papirerne er fra Studio Calico.


Jeg har brugt en negativ del af et stykke kraft karton, jeg havde haft liggende blandt mine rester, som bare giver en sjov lille effekt i baggrunden. Og så har jeg pyntet med et par woodveneers birds ovenpå.


Som en lille detalje har jeg brugt lidt kork, sytråd og en fugl igen i toppen af billedet.
Jeg har svært ved at undvære sytråd og woodveneer i øjeblikket, når jeg laver LO's.

Jeg håber I har haft en god weekend - og forhåbentligt fået scrappet lidt også.

Anja

9 kommentarer:

  1. Dejligt layout. Kan godt lide det format.

    SvarSlet
  2. Sjovt at se det færdig, når nu jeg så det undervejs. Det er et anderledes format, men det har muligheder.

    SvarSlet
  3. Lækkert Lo,
    God søndag aften

    SvarSlet
  4. Rigtig flot LO og spændende format :)

    SvarSlet
  5. Flot og enkelt. Spændende format

    SvarSlet
  6. Flot layout!
    Jeg kikkede dit bryllups album igennem da butikken åbnede. Wow siger jeg bare!!!!

    SvarSlet
  7. Super flot LO og sjovt at se lidt anderledes også.

    SvarSlet
  8. Super lækkert lo, og den størrelse skal jeg vist kigge lidt nærmere på :-) hvor er bogstaverne fra? Godt jeg kunne være med til at give dig en helt almindelig dag :-)

    SvarSlet