tirsdag den 27. august 2013

En side fra årsalbummet...

Som jeg har skrevet før, så laver jeg ikke PL uge for uge. Jeg laver det over store og små ting i året der går.

Her er endnu en side fra Annas album.


Jeg har brugt lækker papir fra Jillibean Soup.


Journalingkortet er ligeledes taget fra et 12*12" ark fra Jillibean Soup. Der er rigtig mange af arkene der er lavet med lækre journaling kort på den ene side, så man kan finde et der matcher det man laver.



Desuden er der pyntet med washitape samt en enkelt wood veneer.


Silhouette Cameo'en er skåret denne fine pil med et statement. Jeg elsker at bruge cameo'en, der er rigtig mange muligheder for at lave pynt til PL albummet.



Sidst men ikke mindst har jeg brugt endnu et ark papir fra Jillibean Soup hvor der er en "kalender" for hver måned. Disse bruger jeg hele vejen gennem mit album.


God tirsdag derude, jeg håber på at se meget mere PL ;)


3 kommentarer:

  1. Sikke nogle fine sider. Det er flot med skåret pynt fra Cameoen.

    SvarSlet
  2. Hvor ser det godt ud.
    God jagt. :0)

    SvarSlet