lørdag den 24. august 2013

Project Life

Jeg har igen været igang med mit Project Life og er nået til uge 31. I denne uge har jeg leget med "blush" core kit fra Becky Higgins. Disse nye kit med dobbeltsidet kort ,er så nemme og alsidige at bruge. Jeg har også valgt at bruge  et stykke mønsterpapir fra Elle`s Studio. Til at pynte siderne med, har jeg brugte 3 forskellige stempelsæt. Et fra Elle`s Studio , et fra My Favorite Things og et fra Hero Arts. Derudover har jeg brugt forskelligt træpynt fra Studio Calico.

 et close up af stempel og træpynt
Forsat god kreativ weekend

Lisette



5 kommentarer:

  1. og du hænger i endnu, det er fantastisk og et stort arbejde, disse sider lige så

    SvarSlet
  2. Det ser enormt godt ud - jeg havde selv planlagt at droppe det der dagbogsting - men tror nu der kommer lidt ind alligevel :)

    SvarSlet
  3. Dine PL-sider er så gennemførte. Imponerende! Og du har ret i at Karin Slaughters bøger er gode.

    SvarSlet
  4. Igen super lækre sider i din bog

    God søndag

    SvarSlet