lørdag den 31. august 2013

Julekort med Antique tags one dies

Jeg har leget med nogen dette nye die sæt fra Spellbinders "Antique Tags One" , som er kommet hjem i butikken. Diesne passer til stempler fra Just Rite, som jeg ved er på vej hjem til butikken inden længe. Jeg har leget med det stempelsæt, som hedder Antique Christmas Tags One

Jeg har brugt julepapir fra My Minds Eye fra serien Lost & Found Christmas. Derudover har jeg brugt lidt bånd , 3D puder og små roser.
Til dette kort har jeg lagt brugt den ene dies 4 gange og lagt dem ind over hinanden.
er du gået igang med årets julekort?


4 kommentarer:

  1. super fine,og sikken et julehumør allerede.. nejjjjjj ik endnu..er jeg igang...men SNART ti hi

    SvarSlet
  2. Specielt det første er fantastisk. Er det "bare" rødt bånd der er brugt som mønster øverst på kortet??

    SvarSlet