fredag den 9. august 2013

I morgen åbner vi den nye butik...

Hej Alle

I morgen åbner vi vores skønne nye fysiske butik...

Og der skal ikke være nogen tvivl om at vi glæder os til at tage imod jer.

Butikken ligger på:

Odensevej 165
5492 Vissenbjerg

I morgen vil butikken være åben fra kl. 10.00 - 16.00

Der vil være mange super gode tilbud i butikken - kun den fysiske butik, desværre.

Udover det vil der være lidt vådt og godt til ganen.

Vi håber at vi ses i morgen...

Ellers vil åbningstiderne fremover være:

Tirsdag kl. 16 - 21.
Torsdag kl. 17 - 20.

Tirsdagsklubben er åben for alle fra 18 år og op, som har lyst til at scrappe eller lave kort med os. Den åbner op igen tirsdag d. 13. August. Man skal blot tilmelde sig pr. mail: info@picturingtheworld.dk eller sms (51 93 16 84)

Ses vi?

Mange Hilsner

Anja

P.s. Jeg ved, der er flere, der venter spændt på at vinderen bliver fundet af CHA konkurrencen, og jeg udtrækker vinderen på næste fredag, hvor jeg også fortæller om hvad I kan glæde jer til, der kommer hjem af nyt til butikken fra dette års CHA.

8 kommentarer:

  1. Jeg har helt sommerfugle i maven på dine/jeres vegne. Jeg glæder mig så meget til at se din butik, nu når den får lov til at komme til sin ret.. :-)

    SvarSlet
  2. Tillykke med den nye butik, jeg glæder mig til at se jer i nye omgivelser. Vores ture hen over fyn plejer at foregå i weekenden når vi har fri, det må jeg se om der kan laves om på ;-)

    SvarSlet
  3. Jeg må nøjes med at være en lille flue på væggen i morgen. Held og lykke - håber I og alle der kommer forbi får en DEJLIG dag. Hilsen Charlie og Fifty =0)

    SvarSlet
  4. Held og lykke i morgen, håber der kommer mange forbi :0)

    SvarSlet
  5. Hvor ville jeg ønske jeg boede lidt tættere på vissenbjerg! Må smutte forbi jer næste gang jeg skal besøge familien i svendborg!

    God fornøjelse med åbningen i morgen!

    SvarSlet
  6. Et stort tillykke med butikken, jeg håber I får en fantastisk åbnings dag, jeg ville ønske jeg ikke boede så langt væk ;O)))))

    SvarSlet
  7. Tillykke med butikken!
    Jeg prøver stadig at overtale manden til at han skal besøge sine forældre i Odense, mens jeg tager til Vissenbjerg

    SvarSlet
  8. Stort tillykke med butikken, ønsker Jer alt mulig held fremover.
    Synd for mig at jeg bor så langt væk fra alle de gode butikker ;-(

    SvarSlet