onsdag den 7. august 2013

Kort med stor ugle

Hej

Gule nuancer er et stort hit hjemme hos mig for tiden, det er en farver som jeg før i tiden er gået en stor bue uden om, sjovt som man kan rykke sig. 
Papiret er fra My minds eye: Sunshine miniblok
Der findes flere miniblokke i samme stil fra My minds eye og de er alle super søde.




Er det ikke en sød ugle! 
Det er en ny vare som Anja lige har fået hjem til butikken som jo har 
Grand opening på lørdag d. 10/8 kl 10.


Blomsterne er hjemmelavet med hjælp af dette dejlige diesæt fra Memory box, Fabulous Phlox.
Efter jeg har standset blomsterne ud, har jeg stemplet med dette lækre Cover a card tekst stempel, jeg har brugt Coffe Archival ink  og derefter sprayet med Heidi Swapp Color shine i guld. Buk bladene i forskellige retninger og sværtet med Pumice stone som er min favorit farve til at sværte kanter med. Til slut en stor Dodz limklat i midten og drys med løs Martha Stewart glitter.


Nogle dies kan være svære at få til at slippe papiret igen når de er kørt igennem Bigshotten. Der findes et produkt der hedder Cut-Rite Wax-paper som lægges mellem die og papiret og så slipper die nemmere papiret. 
Jeg har brugt wax-paper ved denne Dizzy die som ellers altid har drillet mig.

Gitte



6 kommentarer:

  1. Flot flot kort, i skønne gule farver :0)

    SvarSlet
  2. Gul er ikke lige min favorit farve, men hvor ser det godt ud :)

    SvarSlet
  3. Gul er ikke lige min favorit farve, men hvor ser det godt ud :)

    SvarSlet
  4. Gitte, Gitte, Gitte. Du er mig et dyrt bekendtskab...ihh, alle de ting, jeg bare MÅ eje. Super flot kort ;-)

    SvarSlet
  5. WOW... super lækkert kort...
    UH... hvor jeg glæder mig til at komme forbi ;o)...

    SvarSlet