torsdag den 15. august 2013

Lay out * Apple of my eye*

Hej

Jeg har lavet dette lay out i Crate papir: Farmhouse Farmers Market. Jeg har klippet teksten og æble motivet ud af dette mønsterpapir fra Jillibean Soup: Apple Cheddar Soup Bite sive bite. Doilien er standset ud med en X-cut die som findes i den fysiske butik. Snoren er Doodle Twine som findes i mange lækre farver, jeg har limet den fast med Glossy Accents




Jeg har brugt et lille stykke Color magic tag under billedet og jeg har sprayet med Heidi Swapp Color Shine 


Borden er pyntet med chipboard,  lynlås bånd, glimmertape og 
noget lækkert cremefarvet bånd som findes i den fysiske butik


Gitte

1 kommentar:

  1. Hi Gitte!! Thank you so much for visiting my blog and for the sweet comments!! It's always so lovely to hear them! I just wanted to let you know how much I adore your work and I am so glad I have found your blog! I know I will be again and again - your art is just so beautiful and inspirational!!!

    SvarSlet