søndag den 11. august 2013

Nature Girl - Et SODAlicious layout

I går var jeg til åbningsreception i Anjas nye butik, - og hold da op en masse glade mennesker! Butikken er utrolig lys og venlig, og yder de mange scrapsager ære i stor stil :)
Til min store glæde har Anja fået SODAlicious produkter hjem til lille Danmark, og de kommer snart på webshoppen. Jeg har lavet et layout med netop disse produkter, så alle jer der ikke var forbi butikken, kan se hvad I har at glæde jer til ;)

 Se lige de lækre papirer! Ja, jeg er forelsket. På min baggrund har jeg leget lidt med noget blå og hvid maling. Jeg har syet lidt, splattet på kryds og tværs og også stemplet med både stempler fra SODAlicious (som er på vej til butikken, men endnu ikke nået frem) og fra Dear Lizzys datostempler samt et fedt rullestempel fra Glitz design.

Jeg har doodlet lidt på må og få, og pyntet med træpynt fra henholdsvis SODAlicious og frekled fawn. En enkelt lyseblå enamel dot har fået plads i centrum af min sorte sytråd, også er det blevet "kastet" grønne pallietter ud på mit layout, for at skabe kontrast til den blå og grå farve.

Her et glimt af den fine enamel dot... Dem kan jeg simpelthen ikke få nok af!

De trekanter I kan se, som er tegnet er, er tegnet gennem en SODAlicious træstencil, som Anja også har fået hjem til bitikken.

 
Jeg håber I er blevet en smule inspirerede. Hvis I brænder inde med spørgsmål, så spørg endelig :) 

- Jeanne 

6 kommentarer:

  1. Vildt lækkert LO!! Og ja SODAlicious laver bare de lækreste ting :)

    SvarSlet
  2. Super lækkert, fantastiske farver, en masse lækre detaljer og din brug af stemplerne gør at man hele tiden finder nyt, meget inspirerende ;O))

    SvarSlet
  3. Rigtig flot LO i fantastiske farver og med masser af seje detaljer overalt.

    SvarSlet
  4. Hold nu op et lækkert LO! Rå stil med masser af detaljer, og virkelig gennemført :)
    Ville sådan ønske jeg boede lidt tættere på PTWs nye butik, men er da så heldig at den nærmest er kommet til at ligge på vejen ned til min familie i Svenborg :)

    SvarSlet
  5. Spændende...flotte farver

    SvarSlet
  6. Sejt LO. Stemplet med stjernerne er jeg helt vild med - hvor er det fra?

    SvarSlet