søndag den 4. august 2013

Smash


Jeg elsker Smash bøgerne! De lækre papirdesigns og kvaliteten af papirerne. Det er nemt at arbejde med mange medier, når siderne er så kraftige. Der skal store mængder maling eller mist til, førend det trænger gennem papiret, og det passer en artsy pige som mig selv, rigtig godt. Men : Enkelte sider passer mig absolut ikke! Blandt andet, var der i min mini smash, en side med et stort billede af et får... Snak om scrap-blokade.
Det er den side jeg vil vise jer idag, - og fåret er væk ;)

Jeg har dækket den oprindelige baggrund, med et mønsterpapir fra Studio Calico. Siden til højre er kun limet fast i sider og bund, så det samtidig fungerer som en lomme, hvor i jeg har tags. Kamera tapen er fra Freckled Fawn, og det samme er træpynten. Stemplet i højre hjørne er fra Amy T. De små runde tags er fra Chick Tags.

Jeg har holdt siderne simple. Billederne er sat på sorte matter, og med lidt stof har jeg skabt et ekstra lag.

Jeg har doodlet og lavet ganske lidt splat. Jeg håber I er blevet lidt inspirerede :)

1 kommentar: