fredag den 30. august 2013

Mere fra SODAlicious ;)

Som I efterhånden har fundet ud af, så er jeg en kæmpe SODAlicious fan! Og det vil I også se i dag.

Anja har endnu ikke lagt materialerne til salg online, men de kan altså fås i den fysiske butik!!

Alle materialerne herpå er fra SODAlicious, eneste undtagelse er sytråd, pailiet og stickers fra ILS.

Jeg har mistet gennem min bogstavs/tal trætemplate, med en sort mist, og derefter har jeg stemplet med den, så jeg også har fået negativet med. Det er en teknik jeg tit bruger, og jeg synes effekten er rigtig fed. Det er en simpel måde, at lave sjov på sin baggrund, uden at kaste sig hovedkuls ud i både maling, paste og hvad der ellers kan skabe vilde effekter. Hurtigt og nemt ;)

Her i hjørnet, har jeg brugt lidt af det samme mønsterpapir som under mit billede, samt en smule maskingtape der også er brugt i forbindelse med mit billede. Det får mit layout til at hænge sammen som en helhed, og giver øjet lidt at lege med.

Det var hvad jeg havde at vise i dag, - håber I er blevet lidt inspirerede :)

4 kommentarer:

  1. Lækkert LO - kan ikke selv det der white space - men synes for det meste at det ser fedt ud :)

    SvarSlet
  2. Du er simpelthen mester i white space. Det er ofte dine layouts, jeg tænker på, når jeg forsøger mig med det. Du får også udnyttet både den grå baggrund og det farvede papir. Flot!

    SvarSlet
  3. flot - med det vigtigste i fokus...

    SvarSlet