tirsdag den 6. august 2013

Jeg er meget fascineret af PL konceptet, hvor man dokumentere sit liv uge for uge. Men med to små børn i huset, må jeg også erkende at pt er min tid ikke til det. Til gengæld bruger jeg konceptet på min egen måde.
Jeg er ikke ret god til at lave LO's med flere billeder på, og ofte har man jo mere end ét billede man gerne vil bruge. Derfor har jeg valgt at bruge PL konceptet til at dokumenterer mine børns liv.
Derfor har jeg fremkaldt alle de billeder fra 2012 jeg syntes der skulle med, og så bruger jeg PL lommerne til at lave et album med billederne.

Her er en af de sider jeg har lavet.


Denne side er der mange billeder på, og jeg har derfor pyntet hist og her med lidt af al den lækre pynt der egner sig til at lave disse albums.



Jillibean Soup laver mange lækre papirer med journaling notes, men også med filler cards. Her har jeg lavet et stykke karton i 4"*6", hvorpå jeg har sat et journalingkort hvor jeg har skrevet på, og lige ved siden af et fillercard med et statement jeg syntes der passede godt til siden.



Det lange smalle stykke har jeg brugt til overskrift som er lavet med thickers.



Da det er store billeder jeg har brugt på denne side, har jeg valgt at sætte stickers på billederne til dekoration.



Igen har Jillibean Soup lavet nogle rigtig lækre tekststickers jeg synes er rigtig gode at bruge.



Jeg bruger ofte mit datostempel fra Dear Lizzy til at angive hvilken dato billederne er taget. Jeg synes det fungerer rigtig godt til dette. 


Håber flere er blevet inspireret til at gå igang med et alternativt PL projekt, hvis man ikke lige synes man har overskuddet til at dokumenterer hver eneste uge.


2 kommentarer:

  1. Super fin måde at bruge PL konceptet :) Jeg er virkelig blevet inspireret.

    SvarSlet
  2. Rigtig flot side. Jeg går i gang med et feriealbum - inspireret af dit album - så snart posten kommer med billederne

    SvarSlet