lørdag den 10. august 2013

Kort

Til alle jer, der ikke har mulighed for at komme til butikkens åbning, så er her lidt kort inspiration, hvis i skulle gå og kede jer i sommervarmen.
Når jeg laver project Life, får jeg ofte nogle rester i 10 x 30 cm og de er super til kort. De 3 kort jeg viser i dag er alle lavet af sådanne rester og selvfølgelig noget karton til kortbasen.

Jeg har leget med dette dies sæt fra memory box, dette tekst stemplet og papiret er fra Simple Stories 24 seven serien.
Forsat god lørdag

Lisette

3 kommentarer:

  1. Super fine kort, tak for inspiration, og god fornøjelse med åbningsdagen.
    Karina

    SvarSlet
  2. Håber I får en fantastisk åbningsdag. Har desværre ikke mulighed for at komme idag, men kommer garanteret en anden dag. Husk at tage billeder fra dagen og blogge om det. Kh 10na

    SvarSlet
  3. Rigtig fine kort alle sammen. Håber da I får en kanon åbningsdag derovre på det skønne Fyn. Ville ønske, jeg kunne deltage, men det er lige langt nok at køre for at shoppe lidt ha ha ha. Men håber da at se nogle fede billeder senere fra dagen. God week-end.

    SvarSlet