mandag den 5. august 2013

Kort af rester.

Hej.
Jeg har lavet et par kort af resterne fra mit layout i sidste uge.
Baggrunden er med papir fra Crate. Jeg har brugt forskelligt papir fra Jillibean Soup, orange, grøn og blåGlitterkarton i farverne Svimmingpool og Limeade. Samt et blå mønstret ark fra Echo Park.
Tekststemplerne er begge fra dette dejlige sæt: "Live Life" fra Hero Arts.

På dette første kort har jeg brugt følgende dies: Fly a Kite, fra MFT. Samt to forskellige sæt Spellbinders Labels Dies som findes i den fysiske butik, "vintage labels two" og "Antique tags one dies".

 
 

 
På dette kort har jeg brugt "Cosmic star border", fra Memory box. 5-point star" fra Nellie Snellen, og igen de lækre label dies "Antique tags one dies" fra Spellbinders.

 
 

 
God kreativ mandag
 
Susanne.

1 kommentar: